måndag 10 november 2014

Bästa söndagen!

Igår hade jag en riktigt bra dag! Jag blev hämtad kvart över tio av Jasmine och vi åkte och mötte upp Lärke vid Target. Sen så åkte vi vidare till Costco för att mina kompisar ville dit och få en massa gratis smakprover haha. Vi gick runt där ett tag och sen så åkte vi vidare till ett annat litet shoppingställe i Folsom. Jag hade inte planerat att shoppa igår men såklart kunde jag inte hålla mig. Jag köpte två BH:ar från Victoria Secret samt två chokers (sånna där halsband alla hade på 90-talet) och en bandana från Claire´s!

Efter lite shopping så bestämde vi oss för att gå på bio. Vi såg den nya Disneyfilmen "Big Hero 6" och jag rekommenderar den väldigt mycket! Den var riktigt, riktigt bra och jätterolig verkligen! Efter bion tog vi en liten lunch på Johny Rockets och jag tog såklart en utav deras Chocolate malts, asså det är det godaste som finns.

Sen så åkte vi vidare till ett annat shoppingställe med en massa Outlet-affärer. Det var alltså en massa märkesaffärer samt vanliga affärer där allt var superbilligt. Jag köpte två skjortor från Aeropostale, Vanligtvis kostade de 47 dollar styck och jag fick dom för 18 dollar styck haha, not bad!

När klockan närmade sig sju så åkte vi till Benihana där vi hade reserverat bord. Det var verkligen en rolig upplevelse att äta där! Våran kock var jätterolig och jätteduktig! Rekommenderar verkligen att äta där om ni får chansen.

Hade verkligen en jättebra dag igår! Idag så ska jag på Zumba klockan tio med Lärke och sen så ska vi på en mini-roadtrip för att hitta ett ställe där hon kan köpa balettkläder. Imorgon är det Veterans Day här och alla är lediga inklusive föräldrarna så jag är också ledig imorgon :)


Man måste ju prova på lite saker när man shoppar liksom ;)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv