tisdag 18 november 2014

Minst en månad om inte tre dagar till

Jo men som titeln lyder så tar jag mitt pick och pack och drar till världens bästa stad i princip i övermorgon haha. Så kan det gå. Jag har mina anledningar och även om det suger att jag har slösat drygt tretusen på andra flygbiljetter som jag tekniskt sätt skulle kunna använda för att ta mig härifrån så måste man ibland göra det som är bäst i slutändan, och det är vad jag gör just nu! Tror ni förstår att jag verkligen vill åka om jag köper biljetter för att åka om tre dagar liksom. Jag mår inte bra här alls och jag tänker inte spendera över en månad till med att vara deprimerad och miserabel, det är inte så jag vill spendera mitt lilla liv här på denna planet. Hittade hyfsat bra biljetter också med tanke på hur kort tid det är tills jag drar (+ att det närmar sig Thanksgiving) så det känns helt okej ändå, känns helt overkligt att jag om drygt tre dagar äntligen får träffa min släkt igen efter 2,5 år! Är även väldigt glad över att jag får spendera ännu en högtid med min familj om jag ska vara helt ärlig.

Sen så förstår jag att ni alla undrar vad i helvete jag håller på med och vad jag ska göra nu och allt sånt och om jag ska vara helt ärlig så kan jag inte svara på de frågorna just nu. Jag har INGEN aning vad jag håller på med mer än att jag just nu är fokuserad på att ta mig härifrån och till min familj i New York. Jag är verkligen helt utmattad från alla blandade känslor, intryck och händelser som jag har haft den här månaden så just nu vill jag bara landa någonstans och bara andas ut lite. Det här har aldrig känts som hemma så för mig känns det faktiskt som att jag ska hem. Jag står min familj där nära och jag har varit i New York många gånger, så för mig kommer det alltid att vara hemma här i USA.

Fett taggad på att byta kust och se vad de erbjuder mig på den sidan, gud vad jag har saknat de! Det enda jag verkligen kommer sakna här är Lärke men hon åker hem till Danmark igen i Februari och vi har redan planerat att försöka ses nästa år så jag vet att vi kommer ses igen! Trodde inte att det var möjligt att bli så nära vän med någon så snabbt!

Idag är det i alla fall en månad som jag varit här, nog den mest intressantaste månaden jag upplevt, har inget bättre adjektiv för det. Jag hoppas på att allt detta (vad det nu är jag håller på med) vänder till något mer positivt nu i alla fall, men det får man väl banne mig ta och hoppas va! :D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv