lördag 18 oktober 2014

God morgon från andra sidan jorden

Då var man här då! Klockan 11 åkte jag och mamma hemifrån Värmskog till Gardermoen. Allt gick så smidigt så och flygresan hit var hur chill som helst. Det slutade med att jag fick tre säten själv i mitten av planet så jag bredde såklart ut mig och hade det hur gött som helst. La mig tom ner och sov lite de sista timmarna då det började bli natt i Sverige. Jag landade strax efter fem i Oakland så det blir väl kl 2 på morgonen hemma. Bilresan hit tog upp emot tre timmar tillslut tror jag och jag var så otroligt trött att jag var nära att somna flera gånger. Tvingade dock mig själv att stanna uppe för att kunna sova bättre inatt men eftersom jag vaknade typ 5 imorse så verkade det vara förgäves.

Idag vet jag inte vad planen är riktigt. Jag vågade äntligen gå ner nyss och få i mig lite frukost. Gick ner tidigare men då började hunden skälla och eftersom jag inte ville väcka jämt hela huset det första jag gjorde så gick jag snabbt upp igen till mitt rum haha. Skypade i två timmar med Ellen som är Au Pair i Spanien och efter ett tag gick jag ner igen. Klockan är ändå halv elva nu så snart är väl alla uppe, då får jag väl dra mig neråt igen och se vad som sker idag! Nu tänkte jag i alla fall packa upp lite här i rummet! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv