onsdag 22 oktober 2014

Premiär på gymmet

Tidig start idag som sagt! Jag har äntligen lyckats vända rätt dygnet (kaffe is the key to success) nu när jag måste börja gå upp vid tiden jag brukade vakna haha, men så kan det vara. Imorse satt jag mest och observerade hur allt funkar. Mitt "uppdrag" är att se till att alla barn går ut genom dörren med allt de behöver samt fixa lite lunchar & frukost ibland. Ibland får jag även skjutsa dem när de börjar annorlunda tider, men det är ju inte relevant just nu!

Satt i alla fall och drack mitt kaffe när mamman nämnde att det var Zumba vid gymmet klockan 10. Det passade med tider så jag blev avsläppt och hämtad från klassen. Ändrade gymkortet så att det är i mitt namn och skrev på kontrakt. Zumba var i alla fall kul, efter himlans många sånna dans/koreografi-klasser på Friskis och andra ställen så måste jag skryta lite och säga att jag är fan riktigt bra på sånna klasser, koreografin sätter sig jättesnabbt så jag hängde med i alla låtar idag redan. Var dock inte så superduperjobbigt och bara 55 minuter, ska prova alla andra klasser och se vad som passar mig bäst! Såg att de har kickboxning vilket jag är fett sugen på och sen även Country Line Dancing, asså huuur kul att testa? Fanns massa saker som jag vill prova på och själva gymmet såg också mycket bra ut! :)

Nu har jag nyss käkat lunch och ska ut och träna snart igen eftersom det är så fint väder, kan inte sitta inne ju, samt har så mycket energi just nu. I eftermiddag ska jag laga mat också vilket blir intressant i ett helt nytt kök!

Kan inte fatta att det redan är onsdag!




Asså om ni inte tycker att detta är roligt så kan vi bara inte vara vänner haha:





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv