torsdag 16 oktober 2014

Sista dagen i Svea

Så, hur mår jag idag? Inte så värst bra skulle jag påstå. Jag hoppas ni mår bättre i alla fall. Många tankar flyger runt i min lilla hjärna idag och samtidigt är jag ännu mer förkyld samt har ingen ork att äta. Inte den bästa uppladdningen inför en heldag med resande imorgon. Hur som helst så har jag ändå ett flyg att hoppa på imorgon. Jag flyger från Gardermoen och flyget går inte förrän vid fem i fyra typ, så vi behöver inte åka tidigt vilket är skönt. Ska dock bil fett kul att flyga igen, men det är det ju alltid för en fantast som jag! 

Igår var jag som sagt på hockey vilket var kul! Var dock lite distraherad kände jag, vilket kanske inte är sådär jättekonstigt, hade lite viktiga saker att diskutera med de jag ska till. Ikväll ska jag då ut och äta med Fannie, Fanny, Ebba, Linnea och Marcus vilket jag tror kommer bli väldigt trevligt! Innan det har jag dock lite saker att ta tag i. Jag ska packa in presenter - Fannies födelsedagspresenter och dem jag ska ge till familjen. Sen måste jag även rösta i presidentvalet då jag inte riktigt tagit tag i det än. Måste även betala min reseförsäkring på 4,5 k, kul kul. Sen ska jag även åka och lämna teoriböckerna hos min kompis innan jag åker in till stan och sen även packa klart + hitta alla viktiga papper och sånt som ska med.

Det är mycket att göra, klockan är redan halv tre och jag har inte ens lyckats trycka i mig någon frukost än förutom en kopp kaffe, stabilt. Nej, nu måste jag ta tag i allt det här! Får se om jag hinner uppdatera något mer härifrån, annars hörs vi från andra sidan Atlanten. Ha de!





Hoppas att alla ni med andra medborgarskap tar vara på eran rösträtt och röstar i de länder ni kan. Även om det är lite krångligare så är det lika viktigt! Sen kan man bara hoppas på att detta val går bättre än det svenska...







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv