söndag 26 oktober 2014

Torsdag inte fredag och lördag inte söndag

Först och främst, är det någon annan som bloggar på blogspot som vet hur man fixar med tidsinställningar på blogginlägg? Detta kommer ju tex stå att det är skrivet söndag den 26 då det tydligen går efter svensk tid även fast datorn går efter min "vanliga" tid. Kommentera gärna!

Annars så var alltså förra inlägget skrivet i torsdags och inte igår! Igår, fredag, så vaknade jag vanlig tid, fick skjuts till gymmet, gick hem, käkade lunch - min vanliga förmiddagsrutin helt enkelt. Den yngsta var hemma från skolan så jag lekte ganska mycket med henne hela dagen. Vi lekte med Barbies igår vilket kändes så himla konstigt för mig för jag gjorde verkligen aldrig det som liten. Jag var den där tjejen som aldrig lekte med dockor eller barbies...det gör jag nu istället...nu när jag är 18 år!

En annan grej jag gjorde igår var att boka mina flygbiljetter till N.Y över jul! Jag kommer åka härifrån tekniskt sett kvällen den 22 men mitt plan går kvart över midnatt den 23, har alltså ett nattflyg dit! Jag kommer tillbaka hit den 6 Januari. Ser verkligen jättemycket fram emot att komma till N.Y igen och träffa familj och vänner, speciellt runt jul!

Idag så skypade jag med Gabriela i två timmar innan jag drog ut på en promenad! Jag är överdrivet taggad för imorgon då jag äntligen ska få komma ut ur huset lite grann och hitta på saker! I morse var de och köpte pumpor så nu har jag det fixat för imorgon och sen så fick jag även testa vilken utklädnad jag ville låna. Ni ska få se bilder imorgon! Ska se till att ta med kameran! :D

Hoppas ni alla har en bra helg!

Bilder från dagens promenad:












Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv