onsdag 15 oktober 2014

Mer plats för shopping

Hejsan!

Idag vaknade jag lite förkyld, kan ju inte påstå att det känns sådär supertrevligt när jag snart ska sitta på ett plan i 10,5 h. När vi flög till Florida blev jag förkyld på planet så nu lär jag säkert bli råsjuk om jag redan är lite sjuk, men vad gör det när jag landar i Kalifornien känner jag!

Annars så har jag fortsatt med att packa lite och har fyllt min lilla resväska. Jag är dock king på att packa så jag har i princip ingenting att packa ner i min stora 20 kg väska förutom ett par jeans, tygskor och flipflops. Detta är dock helt okej för det betyder att jag kan shoppa när jag väl kommer dit för jag har plats i väskorna. Dock känner jag att efter typ 8 månader så lär jag nog behöva slänga/ge bort en massa av mina "gamla" kläder som jag tar med härifrån för att få plats med allt nytt. Känns dock helt okej det med! ;)

Igår så käkade jag finmiddag med mina kära föräldrar. De gav mig ett fint kort och dollar inför resan, samt bra advise. En grej de sa som jag tror jag tänker göra är att spendera jul med familjen jag ska till. Jag hade tänkt att kanske åka till NY över jul där min släkt är, men de kom med bra anledningar till varför det kanske vore kul att stanna med min "nya" familj så vi får se vad jag gör! Allt sånt tar jag när jag kommer dit känner jag.

Annars så kommer snart pappa hem från jobbet och då ska jag väl fixa något att äta innan jag tar bilen in till stan. Jag ska ta en sväng till Bergvik först för jag har ett par saker jag vill köpa att ta med. USBn är det viktigaste (för alla kort jag kommer ta, jag litar inte på bara datorn) och sen ska jag även köpa med lite svenskt godis åt ungarna har jag tänkt mig! Jag visste inte vad jag skulle ta med för presenter men det har jag fixat nu och jag tror det blir jättebra det jag har!

Vid sju så ska jag på hockeymatch med Ebba och Marcus vilket kommer bli kul tror jag! Älskar att gå på hockey så jag är jätteglad att jag hann med ännu en match innan jag tar mitt pick och pack och flyttar till landet där solen skiner året om och där football säsongen är det stora just nu.

Kan inte fatta att det är i övermorgon jag åker redan! So exciting!!

Hittade en passande tröja också 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv