lördag 31 mars 2012

Bästa fredagen!

Hade nog en utav de roligaste fredags kvällarna ever. Fredagarna brukar vanligtvis tillbringas på Tonår i Grums, men ikväll så skulle min klass ha en get-together vid Sandgrundsudden. Jag brukar vara väldigt övertrött på fredagar och igår var absolut inget undantag. Har nog inte skrattat så mycket åt så himla många värdelösa saker. Ex på en konversation:
Jag "Åh, nu kommer det en massa vågor!! Det måste vara som en tsunami för den där ankan!!" :s
Fanny "Han kan nog hantera det Emilia!"
Sen dog jag av skratt...

Blev även totalt mobbad och fastnade under en filt. Vettefan hur. Sånna saker som bara händer när Emilia Ekström är på sånt humör. Min klass måste ha trott att jag var hög. Tur att dom känner mig så pass bra för att veta att jag är så konstig haha.


Inte nog med det. Påväg hem så märkte jag att klockan faktiskt inte var så mycket. Tonår var även i Värmskog igår. Så pappa släppte av mig vid skolan och där träffade jag ännu mer awesome vänner! När dom var klara där drog vi och käka våfflor och chillade hemma hos en. Kom hem runt midnatt. Då var jag laaagomt trött!

Hade en helt grym kväll med underbara vänner! TACK! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv