måndag 19 mars 2012

Skolk och utvecklingssamtal

Vanlig måndag. Mössa på som vanligt. Glass på håltimmen. Sen bara sket det sig. Kunde fan inte hålla käften. Men ibland blir det bara så för mig. Mitt humör varierar från dag till dag i skolan. Ibland är jag världens depp och ibland hyper som fan. Men men, försöker iallafall alltid visa en happy side för mina kära klasskamrater :)

Imorgon. Är jag. Wait for it. LEDIG!
Eller okej. Jag ljög där. Jag är inte alls ledig. Men jag har bara en lektion och jag har på något vänster lyckats fått mina föräldrar att låta mig vara hemma istället för att dra in till Karlstad. Pallar. Inte. Det.
Så ja. Jag ska sova. Och skolka. Dagen innan mitt utvecklingssamtal. Som jag verkligen INTE vill ha. Det är det värsta jag vet ever.
Känner mig så jävla badass.

och där kom en liten dvärg och viskade i mitt öra ordet "barnbidrag" istället för "studiebidrag"...vilket betyder att jag egentligen kan skolka hur mkt jag vill. ;*....ibland äger det att bara vara en liten femtonåring!...men bara ibland





1 kommentar:

Bloggarkiv