torsdag 22 mars 2012

Torsdag morgon!

Är så himla trött det går inte att förklara. Jag är även hungrig som en dåre eftersom jag aldrig hinner äta frukost. Jag spenderade en hel mattelektion med att lyssna på musik och spela spel och inte räkna ett enda tal på en hel timme. Det krävs fan en hel del mental styrka att klara det. Typ.
Jag tycker torsdagar är överdrivet dryga och långa!

Hade även utvecklingssamtal igår, det gick (faktiskt) helt okej, det kändes awesome! Det var bara en lärare som klaga på att jag måste koncentrera mig bättre. I biologi 1. Inte i biologi 2. Utan bara i biologi 1. Öhm? Hade även högre betyg i biologi 2 än i 1. (För er som inte fattar är det två helt olika biologi kurser som jag läser samtidigt!)...skumt.
Sen var det svenskan hehe. Men den är som den är. Sa nämligen till min lärare att jag hatar svenskan vi har. Så ja. Hon vill att jag ska bil mer motiverad helt enkelt. Lycka till med det!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv