tisdag 27 mars 2012

Tuesdaaay

Okej. Först och främst. Det är sjukt att det är så många kollar på min blogg även fast jag inte bloggat idag.
Nummer 2. Sorry för dålig uppdatering! I´ve been busy!

Har egentligen inte tid att blogga nu heller med tanke på att jag har två prov imorgon. Har inte ens öppnat boken och kollat vad som är på engelska grammatik provet imorgon. Bra där.
Utan istället har jag suttit med matten lite grann. Jag tycker att matte är viktigare än engelska. Så de så.
Vad jag hatar med engelska och matte prov är bara att jag alltid får samma resultat. I engelska får jag (nästan alltid) B när det kommer till grammatik. Vilket är ganska b för att jag vara jag när det kommer till engelska, men jag pluggar aldrig inför grammatik prov. Jag får skylla mig själv. Nu kommer jag säkert få asdåligt imorgon bara för att visa att jag inte alls får B...karma is always a bitch

I matte..varenda jävla prov får jag mer C och A poäng än E poäng. Ingen logik i det alls. Eller jo. Mina lärare har alltid sagt att det är för att jag har så lätt för matte, men att jag aldrig sätter mig ner och lär mig the basics. Matte är logiskt enligt mig. Oftast. Även fast jag efter varje prov tror att jag har failat.
Det här suger ska ni veta. För jag får inte de högre betygen eftersom jag inte klarar E-kraven för de högre. Men C och A- kraven klarar jag. Åh. Så är det alltid i matte och biologi. Det är inte kul.

Fick även ett gulligt sms från mina älskade bästisar på folktandvården förut, vi har bestämt en dejt imorgon och dom ville bara påminna mig om den. Så himla omtänksamma :')
Jk...kommer inte kunna äta resten av veckan. Tandställning + vidrig skolmaten = bästa dieten ever! Åh..the pain.

Ska försöka uppdatera lite bättre nu under veckan! ;*






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv