torsdag 29 mars 2012

Helgen!

Okay kära människor där ute...DET ÄR HELG IMORGON! Det är en jättekort skoldag, jag gjorde den även ännu bättre genom att fixa så att jag kan följa med på en IB2 lektion och skippa tyskan. Åh I´m so smart. Slutar halv tolv, då blir det att dra hem innan det är dags att dra in till stan igen. Kvällen ska nämligen spenderas ute i Karlstad med min underbara, störda klass! Blir förmodligen att sova över i stan också och spendera lördagen där med Fanny för klockan 4 ska jag på kalas i Gruuuums! Den här helgen kan inte bli något annat än grym!
Nu vet ni vad som händer i min lilla värld! (Med reservation för ändringar) Ha en awesome helg! :D

Chester See må vara en utav de snyggaste och mest talented person EVER!

Min Gaga tatuering som jag drömmer om...sitter och målar en ny varje dag på tråkiga lektioner! längtar till jag blir 18!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv