torsdag 15 mars 2012

Studenten snart!

Nyss tränat. Jisses. Måste fan börja träna mer...och det är ett måste.
Hittade en random charmig bild från början av gymnasiet när vi var ute i skogen på en biologilektion och det jämt slog mig...precis som Ebbas knytnäve gör ibland..gymnasiet går så sjukt snabbt. 
Det känns inte alls längesen som vi gick på stan och var med om nollningen eller när vi satt och ville ta självmord under alla samhällslektioner. Även den där första dagen när jag kom som ensam ex-arviking till Älvkullen och randomly satt där i skrivsalen och checkade in alla andra ettor och sen missa tåget hem. 
Åååh, första veckan </3. 
Men snart har redan första året gått. Känns som om det gäller att njuta av gymnaiset (även fast jag går IB), nu när man väl kan. För det går så jäääkla snabbt!
Snart kommer det. Snart kommer jag stå där, sjutton år (yes it sucks, sluta mobbas) med studentmössan på, med resten av klassen...den bästa och dampigaste och högljudaste och mest hatade (av alla lärare i e-korridoren </3) klassen ever :*

Om jag inte failar såklart. 
IB11, IB1, PDP eller vafan vi heter. (Kärt barn har många namn) Så jävla bäst är vi  (även ni som hoppat av men som jag vet läser detta nu...)! :D











Nej jag tänker inte ta bort en ENDA bild. Inte ens den sista. För den är så sjukt sexig. Puss ;*
P.S...Det finns värre bilder så utmana inte ödet! D.S

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv