söndag 11 mars 2012

Skum dag!

Skum dag. Det är allt jag har att säga! Var tvungen att gå upp tidigt eftersom jag skulle på gudtjänst/tipspromenad vid Krokserud. Detta började 10. Jag var så sjukt trött. Iallafall så var det värt det när man kom dit...typ. Blev plågad av en kompis som gick och tryckte på mitt blåmärke. Men annars var det chill haha. Vann min kategori på tipspromenad (vi som går på gymnaiset), vi var tre stycken....men ändå! Jag är yngst men vann ändå. Respekt för fan...
Sen kom jag hem. Var tvungen att läsa "Alkemisten" som vi skulle ha läst klart tills imorgon. (Tidsoptimiskt i know), men jag var så jävla trött. Så jag somna. Och sov tre timmar. Fett värt. Har iaf läst klart boken nu OCH är ännu mer utvilad. Like a baws.

Svar till kommentaren i förra inlägget: Jag tyckte att låten var bra, hon är en sjukt bra sångare, dock var själva framträdandet lite väl....överdrivet, if u know what I mean! ;)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv