fredag 2 mars 2012

Drop the World

Ganska komiskt med över 60 sidvyer även fast jag inte bloggat idag...jaaa ni! Kul att så många läser (100+/dag) men tråkigt som fan att ni nästan aldrig kommenterar! Det är inte svårt små barn! :) Och vem som helst kan göra det! Boring as hell att aldrig få respons :( Men jag tycker om er ändå! :)

Iallafall så har jag haft en heelt okej dag, åkte in till stan (karlstad), köpte syrrans födelsedag present, hon fyllde år idag! (Sent ute, yes I know haha) Sen kom iallafall syrran med bussen från Örebro! Har inte träffat henne sen...ehm...jul tror jag? Så det var kul att träffa henne igen! 
Det är väldigt tråkigt att vara den enda ungen som bor hemma ska ni veta. Iallafall om ni har det som mig, jag är mycket närmare mina systrar än mina föräldrar. Så jao, det suger! Men det är tur att jag har Fannie kvar i Värmskog! Och alla andra kompisar såklart! Så känn er älskade! Ni betyder mer för mig än vad ni tror .

Okej...det känns som varenda mening jag skriver blir jättekonstig. Jag är jättetrött. Kan inte tänka riktigt.
God Natt!

Helt hooked till den här...bilr aldrig trött på den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv