onsdag 21 mars 2012

Depp period med Gaga

Mår så himla kasst. Jag är inne i en riktig depp-period atm. Jag vet att det inte verkar som det om ni typ ser mig (jag vill inte att ni ska bete er annorlunda heller haha) MEN...det är jag. Känns som om mitt liv är lite upponer atm. Ska försöka reda ut lite saker så jag förhoppningsvis mår bättre snart :)
Försöker lyssna på Lady Gaga och lugna ner mig...hon får mig alltid att må mycket bättre! 
För ibland är livet tufft. Det vet jag. Jag vet att det bara är en tillfällig depp-period. Men vad jag hatar med mig själv är att jag aldrig tillåter mig själv att vara ledsen eller må dåligt. Jag ska alltid vara glad.
För visst suger det att vara depp? Det är så inte Emilia Ekström att vara depp haha!
Därför tänker jag inte vara det!

Nej. Nu ska jag käka hallon och fortsätta lyssna på den bästa artisten i hela världen. Jag är totally obsessed med hallon...och Gaga ofc!

“My fashion is part of who I am, and though I was not born with these clothes on, I was born this way.” 
― Lady Gaga 


“I want you to walk out of here tonight not loving me more, but loving yourselves more.” 
― Lady Gaga, Lady Gaga: The Fame 


“I've always been famous, it's just no one knew it yet.” 
― Lady Gaga 


“If you dont have any shadows you're not in the light” 
― Lady Gaga 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv