lördag 10 mars 2012

Random lista


Vad är du rädd för?
- Myror...seriöst. Även tiden, jag kan inte kontrollera den alls and it freaks me out sometimes


Vad är du mest nöjd med hos dig själv?
- Min personlighet..Utseendemässigt: Mina ögon :')


Det roligaste jobbet du haft/har?
- Har. Aldrig. Haft. Ett. Jobb. Men i sommar ska jag jobba för första gången :')


När grät du senast?
- Brukar seriöst inte hålla reda på sånt...ett tag sen typ!


När skrattade du senast?
-  Oj...det är så ofta att jag inte ens tänker efter när jag gör det längre :s



Vem åkte du bil med sist?
- Sofia, marcus, fannie och ollle....hem från tonår haha ;)


Vem åt du mat med sist?
- Mamma...frukost!


Vem sov du hos sist?
- Måste vara när jag och Fannie sov hos marcus när det var oscars galan! :)


Vem sov hos dig sist?
- Fannie!


Vad var du rädd för när du var liten?
- Getingar, bin. Dom är fortfarande läskiga.


Vad ville du, som liten bli när du blev stor?
- Pilot...enda sen jag var jätteliten, men sen har jag velat bli andra saker också. Men mest, pilot!


Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient?
2, lunginflamation och operation i munnen förra året!


Har du någonsin sportat?
- Om jag spelat ngn sporta antar jag att frågan är...Ja, fotboll, ridning och pingis!


Någon du ser upp till?
Alla som är längre än mig.


Vad finns alltid i din handväska?
- Lypsyl....plånbok, mobil (om jag inte har ngn ficka)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv