tisdag 6 mars 2012

Första dagen tillbaka

IB-phrases

Jorå så atteeee....där var skolan igång igen! Det var förjävla kul att träffa alla igen, jag blev lite överdrivet glad kände jag. Var hyperaktiv typ hela dagen, skratta så jag grina i matsalen...åh, jag har saknat mina vänner :')
Vi hade även klassråd, ännu mer lärare som klagat på att vi är för högljudda, åh jag älskar dom så! Seriöst...det visar bara att vi, IB11 faktiskt har kul i skolan ibland!
Det tråkigaste med dagen var väl iallafall att jag glömde mitt busskort (jag hittade det inte imorse). Så jävla surt. Men jag fick mig två härliga promenader till och från skolan iallafall! Från stan asså, inte från Värmskog! ;)
Som vanligt sitter jag nu på donken, med "icke-donken smoothie" och känner mig fett gangster eftersom jag sitter här även fast jag inte köpt något. Gratis WiFi is tha shiet!
Bra första skoldag, nu bär det hem mot Värmskog! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv