lördag 10 mars 2012

Mello!

Hela mitt hjärta är dedikerat till Loreen ikväll, jag vill verkligen att hon ska vinna soooo bad! Så snälla rösta på henne för min skull också :')
Sen...förra gången skrev jag "vart är Eric Saade när man behöver honom"...han lyssnade! Han ska vara med ikväll! Själv kommer jag sitta och dregla framför tvn! Sen ska även underbara Helena Paparizou vara med. Sjöng Helena Paparizou – My Number One på singstar på tonår igår flera ggr, damn den låten är grym!! Läskigt att just hon ska vara med, med tanke på att vi sjöng just henne...
Men iaf
Är man konstig om man har gått runt hela veckan och haft Flincks låt på hjärnan?....det har iallafall jag!
Nej, nu ska jag duscha. Jag reser mig igen...
den är ganska catchy ändå...värd en länk: Thorsten Flinck – Jag reser mig igen (med Revolutionsorkestern)

Ikväll röstar vi på Loreen då alla baaaarn! Puss :*

1 kommentar:

  1. Jajamensan fattas bara!!!! :D Loreen in my <3 ;)

    SvaraRadera

Bloggarkiv