fredag 30 mars 2012

Fredag kväll!

Lyckades skicka in en helt värdelös labbrapport 3 minuter innan deadlinen. Bullshited genom hela saken. Men men..vi får inte betyg i den här skit saken ändå. Märks det att jag är sur eller?
Nu är jag nääästan säker på att jag byter kemin mot historia. För jag är sååå trött på den här skiten. Kemin asså. Hade ett prov idag. Satt med det i tjugo minuter. Sen bara...nej. Så jag drog, hann med 11 bussen till grums och kom hem en timme tidigare. Jävla kemi.
Ska strax in till stan igen. Blir inte att sova över i stan som jag hade tänkt. Vill vara hemma den här helgen. Har varit borta flera helger i rad nu och nästa fredag bär det iväg till Holland. Så nu vill jag vara hemma för en gångs skull!
Nej..ikväll will be awesome!
Hörs ;*
Mina små holland skor från första resan. hejturist.com...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv