tisdag 20 mars 2012

Varför jag hatar utvecklingssamtal

Varför jag hatar utvecklingssamtal

Enda sen jag börja skolan som 5-åring har jag varje gång, fått höra samma sak. Det går bra i alla ämnen, men jag måste koncentrera mig bättre och va tystare.
Okej..säger jag då.
Som om jag kommer kunna ändra min personlighet?

Så i nian fick jag nog, sa till min mentor att vad han än säger så kommer jag ändå inte ändra på mig och jag ville inte att han skulle ta upp det igen. Han sa visst, okej. Och vi snacka aldrig mer om det. Det var underbart. Inte förrän då var utvecklingssamtalen helt okej.
Nu har jag inte han mer. Nu har jag en ny mentor. Och jag har en känsla av att allt det här kommer upprepas igen.....

Därför har jag..och kommer jag..för alltid hata utvecklingssamtal!


Bild från matten i åttan! Vaddå behöver koncentrera mig mer?!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv