torsdag 22 mars 2012

Ehm...kommer inte på en bra rubrik...får

En torsdag som började mindre bra slutade faktiskt heeelt okej! Kanske för att jag har den bästa klassen med de bästa människorna + alla andra trevliga folk på skolan ofc! De gjorde den här dagen riktigt lyckad! Så...tack! :D
Det bästa med hela dagen, tro det eller ej, var ju lugnt att vi fick dissekera (ja jag fick googla stavningen) ett hjärta. Från ett får faktiskt. Det är väldigt likt "the human heart", så det var perfekt! Efter ett tag blev vi helt fascinerade så vi satt och cutta upp varenda lilla del. Haha, det låter hemskt...moving on! 


Imorgon är det fredag (no shit)!! Så jävla gött! Ska filma efter skolan med Ebba och Fanny, vi håller på med en film till engelskan. Tänka sig att vi ens får göra en film med tanke på att vi går IB, gäller att njuta av ettan antar jag! 
Sen ska jag dra hem till Madu i Grums och sova där, på lördag drar vi till Boda Borg för en heldag där med tonår! It´ll be great! :D
Dock så kommer (gör jag redan :A) jag sakna Fannie as hell. Så om du läser detta, vilket jag tror du gör. Boda Borg kommer suga utan dig! Och jag saknar dig som fan! Puss :*


Lyssnar även på Glee. Det är så sorgligt, men ändå så äckligt bra att jag inte kan göra någonting annat än att bli sådär überglad! Sorgligt...bara för att nästa avsnitt är den 10 April (om jag kommer ihåg rätt).

En annan sak. Snälla små barn, lär er skillnaden på "you´re" och "your".
Your so stupid (sry) if you write like this! :( Your cat will be very disappointed!
You´re smart if you write like this! :) Your mom will be proud! ;*


Visst gör alla fel ibland, det gör jag med! Det ser ni väl om ni läser min blogg! ;)
Älskar er ändå! ;)

Åh, ingen kommer fatta den här extremt roliga bilden heller. Jag dör asså.
Ewe = kvinnligt får (uttalas även "you")
Det är ett får hjärta.
Åh, ironin i detta asså.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv