söndag 4 mars 2012

Random facts om me

Något som jag VET att jag vill göra är att tatuera mig! Jag tycker att det är så himla snyggt! Dock så är min mamma emot det så jag måste vänta tills jag fyller 18...men det ska bli min egna 18-års present! :D 

Det är bara 57 hela skoldagar (två är halvdagar så jag räkna dom som en) kvar för mig innan jag tar sommarlov och drar till Usa. 

Jag vill plugga på NYU efter studenten, vad vet jag inte riktigt. Men någonting coolt blir det!

Jag älskar höga höjder...asså, så underbart! Jag vet inte riktigt om jag tycker om att hoppa från höga höjder, men jag blir aldrig rädd. Ju högre desto bättre liksom!

Jag märkte nyss att i Nalle Puh heter morsan Kanga och ungen Roo....vilket blir Kangaroo. Vet inte varför men jag har aldrig riktigt tänkt på det! 

Jag är kristen...and I don´t care vad alla andra har för motargument eller negativa kommentarer om kristendom! ;)


jag är typ...kär i den här bilden!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv