torsdag 24 februari 2011

avskedsbrev....tyyyyyyp!

Okej, helt ärligt så är jag ganksa pissed off just nu, men jag skriver ändå så kanske jag tänker på annat ett tag :)
Iaf så måste jag egentligen packa och plugga just nu me istället så bloggar jag och lägger in ny musik i mp3n. Dessutom hostar jag som en hes elefant och det känns som om jag har en igelkott i halsen. Det kliar...i halsen! Hur störande är inte det då? Måste dricka te sen asså....
Iallafall så mååååste jag packa idag för imorgon kommer jag inte hem tills typ 11 på kvällen och lördag morgon så åker jag till Östersund :)
Vrf kommer jag hem sent? Min klass har disco för mellanstadiet, kuligt :)
Imorn har vi också ett svårt hemkunskapsprov...det...är....väldigt....surt :(

Kom just nu att tänka på att det här kommer bli ett slags "avskedsbrev"....kommer nog inte blogga tills nästa lördag! I KNOW! Helt sinnessjukt! Fast nä....
Jag kommer att ha det awesome i östersund med min bästa bästis Fannie :) Jag hoppas också att alla andra har det super och att ni njuter av att vara lediga i en HEL vecka (+ lite mer)....
som sagt, vi hörs nästa vecka någon gång om inte innan ;D
Ha det super, luuuve u guys<3

Ps. Grattis till Sverige som tog två medaljer i sprint idag! awesome :D
(that was kind of for you g, so you hänga med i what´s happening in Sweden ;D<3)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv