söndag 13 februari 2011

blue, blå, blau

tjohoooooo :) Jag är jätteglad (pga en liten geekig sak kanske men ändå) för dom har de nya Glee låtarna på Spotify nuuuu :) Dom är så BRA, ska absolut fixa alla låtarna till mp3n, nu DIREKT :)
iallafall så gick jag ut förut tog lite kort sen börja batteriet ta slut så jag knäppte typ jättemånga kort innan batteriet tog slut, dom flesta blev asså helt värdelösa, men vissa är okej och kanske tar jag tid och gör en ny header till bloggen denna vecka om jag hinner och orkar :)
Men det vart kallt rätt så snabbt iaf så jag gick in ändå och drack varm choklad :D
Sen orkar jag inte rabbla upp allt jag gjorde. Jag har redigerat två bilder som ni ser här under nu:) Nu måste jag börja spela in alla låtar jag ska ha, sen vid åtta ska jag se "No Ordinary Family" OCH jag måste måla naglarna (något jag gör varje söndag nu för tiden).....kanske jag kan börja ta kort på det och visa mina fina färg val ;)

Hoppas ni har det AWESOME :D

visar mer bilder framöver ;)



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv