onsdag 9 februari 2011

onsdag 9/2...7 månader tills jag fyller år :D

Nu tänker ni säkert....va?....hon skulle ju inte blogga idag!
men nu är det så att jag skippa show träningen! Och väldigt bra var det, för jag är pooped!
Vi hade nämligen bad på idrotten och nästan direkt efter hade vi lite mer än en timmes handboll på häsla/motion. Så ja, jag var/är väldigt trött!!

Idag hade vi Dexter, nu vet jag vad det är :) Det är där man söker. men asså man kan skriva in sina gymnasieval och så och sen ändra och hålla på. Sen ska man skriva ut därifrån och ge in. Inte så svårt. Jag tyckte det var jättekul (a) så jag skrev in fyra stycken:

1. IB på Älvkullen, Karlstad
2. Natur/Samhälle på Älvkullen, Karlstad
3. Natur/Samhälle på Solberga, Arvika
4. Humanistiska, inriktning språk, på Sundsta, Karlstad

Men som sagt så kan man ändra ordning och ändra allt om man vill så ingenting är säkert, men så ser det ut just nu för mig iaf ;)
Rätt säkert att jag kommer att gå i Karlstad iaf :) Det kommer bli AWESOME! :D Ska verkligen bli spännande :D

Aja, imorn äre torsdag, faktiskt min favorit dag (kom på det nu haha). Vi brukar ha idrott, slöjd och det är inga riktigt "tuffa" lektioner.
Men imorn är det andra delen av Nationella proven. Uppsats delen. 160 minuter har vi på oss! Ska ha med mig lite godis o dricka :)
Det går nog bra, tkr om att skriva :D
ha de!
<3>

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv