måndag 21 februari 2011

break-down!

Tjaaaa hörniiiii.....gud vilken lååång dag asså! :o Började med att jag och anabanana satt i kiosken från 8 till halv 1 och sen var vi tvugna att gå på de vanliga lektionerna :( nytt med kiosken och det suger! Man borde få stå hela dagen, men tydligen missar vi för mkt skola...är det inte det som är meningen? haha ;D
Whatever...
dagen fortsatte, men det gick dryyygt asså, vi lekte en lek ute på biologin (som jag kom ihåg från liljenäs hahaha), det var ganska random och kallt. Sen hade vi tyska, fick reda på att vi ska ha värsta provet med en massa krånglig grammatik...kul...not!
Sen vart jag heeeeelt död på matten. Satt bara och stirra typ. Vart så grymt trött. Gött att det var sista lektionen iaf! Men sen måste man ju åka denna förbannade bussen hem också. ingen rolig upplevelse idag alltså, mådde inte så bra.
Imorgon, är det friluftsdag. jag ska med mina vänner till Rackstad hela dagen och vi ska vara awesome och åka pulka :D Kan ju inte bli annat än kul liksom....kallt kanske, men det går nog ändå :)
Uppgiften....GÅR INTEEEE!!! Jag kan inte koncentrera mig alls, så det blir ju aldrig nåt! Imorgon MÅSTE jag verkligen, annars kommer jag inte få betyg säkert -.-"
aja, ska tänka positivt ;D.......
och se på Top Model om ett tag :)
Hoppas ni hade det braaaaaaa!! :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv