lördag 12 februari 2011

baby, I was born this way

åh, jag kommer ihåg när Lady Gaga fick pris på VMA och sa att hon skulle komma med ett nytt album. Jag satt som förhäxad ett tag. Blev så glad. Finns inge bättre musik eller person än Lady Gaga. Hon är så awesome, hon verkar så grymt SNÄLL! Jag vet att det är lite sjukt, men hon verkar bara som en sån person som älskar allt och alla. Någon gång ska jag deffinitivt åka och se henne live! Hon är ju sjukt bra alltså! :D Älskar henne och hennes sjukt coola personlighet! <3Ska iaf köpa albumet när det kommer :) LUGNT!


Oki doki, det var det! Igår kväll så åkte jag till Grums, på tonår. Det var jättekul! Spela spel, spela pingis, gick till Ica och tog en massa sånna vet inte vad det heter!(tar bild istället xd) sen hade vi det bara allmänt chill, fika, prata och så :) det var jättekul ända tills jag kom hem om man säger så :)

Idag vakna jag tolv, läste till ett, åt "frukost" och sen dammsög jag hela huset typ xd. Vi ska få gäster sen, bla Fannie :)
Ikväll är det melodifestivalen också, blir nog att se det ;)

Nu ska jag forsätta att lyssna på denna awesomea sång hela dagen, natten, kvällen, veckan, månaden, året, livet
lyssna här:
http://www.ladygaga.com/bornthisway/


bara att uppdatera sidan så många ggr man vill :D
PEACE dudes!!!



Så finns det en sån där sak så man kan sätta fast dom, pins elr va det heter, på baksidan hahaha ;)
Snodde några sånna, denna är ju cool, diggar också "Världens skööönaste gubbe"
kul man kan ha på ica en fredags kväll i Grums :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv