söndag 20 februari 2011

can you hear me?

Nämen tja!
Som ni kanske ser så är det lite nytt här och där (överallt)!
Inte säker på bakgrunden än, kanske ändrar den, men isf så märker ni nog det med ;)
ajaaaa, jag skulle skriva en uppsats. det gick som det gick haha. men imorn sitter jag i kiosken + att läraren är inte där och på tisdag så är det friluftsdag vilket betyder att hon inte kommer märka om jag lämnar in den tisdag eftermiddag. smart va? ;D
Just nuuuu så sitter jag och lyssnar på Glee låtar. Vid åtta ska jag se på "No Ordinary Family" och efter det blir det nog dusch och att måla naglarna och bla, bla, bla...whatever (mkt whatever dom sista inläggen, men whatever)

Förresten har jag fått lite olika kommentarer på hur jag skriver, att jag uttrycker mig bra, att jag skriver roligt och lite annorlunda än dom flesta. Jag skriver exakt som jag tänker. Jag "tänker" inte så mkt på vad jag skriver utan skriver det och sen får det stå så. Spelar inte så stor roll om det står fel, fel grammatik elr whatever (hahaha) det nu kan vara fel på texten.
Det blir så upphackat och tråkigt om allt ska vara rätt. Problemet är väll att det kan sluta med att jag skriver alldeles för långt. Det gör jag ofta på uppsatser och prov. För jag måååste skriva allt jag tänker liksom! Det kan vara väldigt mycket. Ska bli intressant och se vad jag får på det skriftliga NP i svenska faktiskt. Jag bryr mig inte vad jag får för betyg för jag vet att det jag skrev kommer att påverka varenda en som läser den, vare sig bara 1 elr 30 personer läser den, doesn´t matter to me u see ;)
Men nu ska jag dra och ha en fortsatt 3vlig söndag, hoppas att ni också har det :)<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv