söndag 27 februari 2011

Åreeee :)

Tjo bre, CHOCKER med inlägg vaaaa?
Jag sitter här jag, efter en heldag i Åre och har det awesome! Idag åkte vi ganska tidigt från Brunflo (där vi bor) för att kolla på världscupen i Super G, fett va? Vi fick se Lindsey Vonn, Maria Riesch, Jessica Lindell-Vikarby och vi fick också se när Anja åkte ut (skadad)....det var en coolig upplevelse ;D Inte Anjas lilla problem, men resten ;D Efter det så sprang vi och fick autografer på våran söta bjällra vi fick (ser ut som en kobjällra), sen har jag kort på mig och fannie med Jessica, kommer upp på bloggen när jag kommer hem ;)

Resan hit igår gick iaf förvånansvärt snabbt, jag hosta som en tvättbjörn hela vägen upp och knarka halstabletter. Det var ju trevligt det iaf! :D Nej men det gick faktiskt snabbt :) När vi kom till Östersund åkte vi typ bil i en halvtimme för att komma fram till huset. Till Åre tog det cirka 1 och en halv timme idag.

Inatt så ska vi förhoppningvis se lite av Oscarsgalan som är mitt i natten och imorn så får vi sova. Sen så tror jag att vi ska gå omkring lite och se vad som finns här i Brunflo.
Tisdag blir det nog äventyrsbad, det blir nog fett najs!
Hoppas att ni alla har det bra, får se om det blir något mer inlägg när jag är här eller inte, annars så kommer jag ju hem på lördag (om en vecka).
Ha det bra, kex chokla :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv