fredag 4 februari 2011

It´s a beautiful day...fast tvärtom! :(


Tjohoooo, fredag folks!

Sitter här och lyssnar på "Doo-wops and Hooligans"....och somnar typ :p
Jag är så grymt trött asså. Om ni fortsätter läsa så förstår ni snart varför....
Så här är det,
Imorse vakna jag fem i sju, bussen kommer typ jämt efter sju. Så jag skynda mig, öppna dörren, kolla åt vänster och där borta var bussen. Jag hade asså missat bussen, så jag åkte med mamma (tur att hon finns) och torsdag kväll så hade jag bråkat med mamma så jag var jättedepp, jättetrött och jätteledsen när jag kom till skolan och visste inte vart jag skulle ta vägen riktigt. Så jag smsa med Fannie...fick *matte provet, kollade, "okej:ade".....fortsatte smsa med Fannie, blev tårögd flera gånger och jag visste inte vad jag skulle göra riktigt....men jag satt där för mig själv och försökte ignorera alla, ville ju inte börja grina liksom, så illa var det inte, var ju bara så trött och mådde dåligt och tänkte på vad som hade hänt kvällen före och så.

Men dagen fortsatte och jag mådde sämre och sämre, tror folk började märka det, man märker väldigt snabbt när jag inte mår bra. Efter ett tag gick jag till mamma vid lunchtid för att fråga lite saker. Hon började fråga om jag mådde bra och så, var tydligen väldigt blek. Men jag hade inte orkat äta eller dricka något på hela dagen, inte bra "/ Men det var ändå hemkunskap sen. Det var verkligen en hemsk lektion, jag mådde inte bra alls, försökte dölja det, gick rätt bra och till slut började jag nästan tro på det själv haha. fick också i mig något att äta :)

Sen fick jag skjuts in till stan av nella och jag gick upp till badhuset, skulle simma med Fannie. Det var som om en stor sten föll från hjärtat, mådde så mkt bättre direkt. Gulligt hur det kan vara så! Vi pratade lite och simma en halv km, sen skulle vi ta en brejk, då kände jag att jag var yr, hade inte ätit eller druckit mkt så jag köpte en stor dricka för att få lite socker i mig, hjälpte garanterat. Sen kom vi på att vi skulle med en buss om 25 min. Så då fick vi byta om snabbt och sen kom dagens höjdpunkt. Fannies powerwalk ner till buss stationen. haha, så roligt x)



När jag kom hem så åt jag mat och pratade lite. Jag vart allmänt osocial och drog upp på mitt rum. Jag märker att mamma är orolig för mig, men jag orkar inte bry mig. Jag släckte ljusen och bara la mig på sängen och frös. När jag nästan hade somnat ringde syrran. Så jag låg där och pratade i mörkret med syrran i en och en halv timme. Sen har det inte hänt så mkt.



Där var min lilla deprimerande dag. Den var ju inte helt hemsk, hade sina roliga stunder också, det kan inte gå en enda dag i skolan utan att jag skrattar minst en gång. Jag har ju mina fantastiskt fina, underbara vänner där så ;)

Men i allmänhet så är jag bara trött, hoppas på en bättre dag imorn, ska till Fannie på kvällen och sova över, kommer bli så awesome :)



Hoppas ni inte tkr jag låter jättedepp (vilket jag gör jag erkänner), för det är jag inte. Jag har bara haft en utav få dåliga dagar "emilia kristel ekström style". Men jag lovar att jag snart är helt normal igen, bara jag får sova! :)<3

peace!



*fick mvg på matten :)




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv