tisdag 1 februari 2011

snuvig hals och ont i näsan...;D

Tjenatjena!!! Snart halva veckan dudzzz!...snart!

Står här och äter random digestive kex och är snuvig och har ont i halsen. Inge kul :( Sen idag har jag nog nyst cirka 100 ggr. Helt seriöst. På bussen var det iaf cirka 10 ggr! Jättejobbigt! Så sammanlagt blir det nog rätt många nysningar!

Idag var det tisdag, den värsta dagen på hela veckan. Bara helt vanliga lektioner från 8 till 15:15. Det kan man kalla tråkigt!


Imorn
är det onsdag!
Det är den tröttaste dagen iaf! Både idrott och hälsa/motion profil, brukar vara rätt död hela dagen. men det ska nog gå :)


Det var också matteprov vg/mvg del idag, det var lätt :) hoppas på mvg! men man vet aldrig....!

idag har jag bara engelska glosor, vilket är bra för jag har pingis idag, men jag vet inte om jag ska dit, förkyld som sagt "/ + att med långfärdsskridskor imorn och isvak på torsdag så kanske jag borde ladda inför det...
so many decisions....
men aja,
Ha det awesome! :)
<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv