söndag 13 februari 2011

världens bästa....:)

hej hej!
Det är väll bara jag i hela världen som ÄLSKAR söndagar. Är så gött att bara kunna slappa en hel dag till innan en ny vecka begins!
Vaknade (blev väckt) kvart över elva! :o Men, men, jag gick upp och åt frukost och satte mig vid datan. Har värsta lust att gå ut och fota lite, kanske även lite profilbilder :) då kan jag ju även göra en ny design här på bloggen om jag lyckas :) Så fint ute, men säkert kallt som blä! :( Åh jag MÅSTE ut, det är t.o.m soligt nu, så grymt fint här ute på landet vetni ;)
Kanske blir ett till inlägg ikväll, om ni har tur ;)
Tills dess vill jag att ni beundrar världens bästa live framträdande här:

http://www.youtube.com/watch?v=ZHrMflS493I&feature=related

Det finns unget bättre, så underbart<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv