onsdag 23 februari 2011

ojojoj!

1. IB, Älvkullen
2. Natur inriktning Samhäll, Solbergagymnasiet
3. Natur inriktning Samhäll, Älvkullen
4. Humanistiska inriktning språk, Sundsta
Då vare bekräftat och går inte att ändra. Lite läskigt är det faktiskt, men just nu känns det helt okej att "flytta" till Karlstad till hösten. Kommer nog inte flytta första året....

Onsdag vare idag ja, helt awesome dag vare faktiskt. Lite krånglig också ;) såhäääär vare.
Jag missa bussen (chock), åkte med mamma. Hade vanliga, sega lektioner fram till lunch (som vanligt typ). Sen så hade vi idrott och spela dodgeball....vi körde också mot sjuorna som blev grymt utklassade måste jag säga ;D 9D power! Efter det hade vi engelska och sen börja kaaaaooos. Folk började babbla om att det var sista dagen att kunna lämna in gymnasie valet. Något som jag verkligen inte trodde var sant. Så alla skulle kopiera ut sina och vi var tvungna att åka med en buss till HK med hälsa och motionen.
Efter ett tag kommer vi på (jag, filip o johan) att vi kan lämna in gymnasie lappen en annan gång och är påväg ut. Då ser vi bussen som åker iväg :) urkul! vi skulle på spinning och ville absolut inte missa det.
Filips mormor råkade vara i skolan och körde oss dit ändå. Nog det roligaste jag varit med om. Hon bjöd oss på muffins och allt haha, jag satt ju bak med johan och höll på att dö av skratt. Så himla snäll och söt person verkligen. Tur att hon kunde köra oss för vilket awesome spinning pass det var :D Var jämt knäsvag efteråt. Kommer nog ha en kick ass träningsvärk imorn :) Det var verkligen awesome :)
Efter det mötte jag upp pappa vid ICA och köpte lite saker sen åkte vi hem. Åt mat, läste lite, sitter här och om drygt 1 timme ska jag se på awesome GLEE! :D
Så jag har haft en ganska krävande men rolig dag alltså och den blir ju bara bättre sen med glee ;D


Ni får ha det bra, kex choklaaaa :D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv