lördag 19 februari 2011

piiing-pooong och "Kompis"

Hejheeeeeeeej :)
Nu ska jag berätta om min underbara dag som inte alls var underbar men jag hade kul ändå...whatever liksom!
Vaknade tidigt, kom inte upp...helt seriöst. det tog typ trettio år kändes det som. Tonår liksom! Tur att man inte äter frukost så man kunde åka direkt då ;) gahahaha
Vid nio började flickor 15. Var i arvika förresten, kommer inte ihåg om jag skrev det elr inte....Iaf började jag spela nio och blev tvåa i poolen, förlora semin och sluta då 3:a :) sen så var det bara att vänta på att damer öppen skulle börja...det tog lååång tid. Men tillslut så börja det. Jag förlora tre av fyra. ganska jämna matcher ändå så det kändes helt okej :) Vi var bara 5, så jag sluta alltså 4.a där;)
Extra trögt gick det eftersom jag hade (som vanligt?) slarvat bort min mobil på fredags kvällen. Så imorse hade jag ingen aning om den var i grums elr värmskog elr vart som helst egentligen. Men när jag kom hem så gick jag till bilen och hitta den :)
IALLAFALL. efter pingisen så stack jag, pappa och sofia till Kompis och käka pizza, sen köpte jag Franks, nog det äckligaste jag druckit....finns grymt mkt godare energidrycker än den. uuuuuuh!
När jag kom hem kolla jag på GLEE, så himla bra och hilarious program. Efter det kolla jag på Melodifestivalen, som också är hilarious...jag måste vara lättroad, men när jag ser dom där "förhören" så tkr jag bara att dom är helt grymt roliga...han killen asså....herregud....och hon programledaren och hennes miner och så kan hon bara börja dansa ibland....grym haha ;) det är ungefär drf JAG kollar på festivalen ;) låtarna är ju sådär ;P

Imorn är värsta chill dagen...nej förresten, måste skriva skit uppsats om andra världskriget. aja, whatever. Måndag sitter jag i kiiosken med anna så jag slipper ju lite lektioner iaf ;)

Ha de awesome! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv