onsdag 16 februari 2011

you´re not gonna reach my telephone

Hejsan! Nu har det gått några dagar. Jag har inte orkat skrivit, orkar det knappt nu heller, men det beror inte på att jag inte vill utan på att jag typ somnar snart!
I måndags så åkte jag till kd efter skolan och kom hem ganske sent. Var hos tandis och sen köpte jag lite kläder, 3 linnen, en hoodtröja och 18 par örhängen (ett pack typ). Kom hem ganska sent och sen kolla jag på Top Model så jag hann inte skriva.
Igår så orka jag bara inte och sen så vart det för sent efter pingis träningen "/

Men idag så tänkte jag att det kanske var dags med ett inlägg :)
Idag, onsdag (var tvungen att påminna mig själv haha), så har jag haft en rätt lugn dag...typ x) Jag och Anna hade muntliga nationella i engelska först på möra :) men det gick jättebra för båda två tyckte jag iaf!
Sen så vare vanliga lektioner, på idrotten spela vi fotboll :D det var awesome! Sen så åkte jag och Rebecka till badhuset och simma 1 km :) Sen har jag varit dötrött sen dess.
Vid åtta ska jag iaf se Glee, jag måste verkligen plugga och jag tänkte faktiskt baka....en kladdkaka ;)
Så nu kan jag inte skriva mer, ha det awesome :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv