torsdag 10 februari 2011

joBBigt!

Hejheeeeej! Idag har det verkligen haft en sjuuuk dag! Började med nationella, jag skrev värsta fett braiga debattinlägget :D jag bryr mig inte vilket betyg jag får, är nöjd ändå :)

sen så åt jag ingen lunch, så det ända jag åt hela dagen var godis och jag drack dricka. Jättesmidigt eftersom jag fick värsta humörsvängningarna. Ibland hade jag väldigt mkt energi medans jag ibland vart irriterad på minsta lilla. Inte något jag skulle rekommendera ;)

Imorn äre kemi prov också :( jobbigt värre! har ju haft nationella så jag orkar inte precis plugga mkt. inte att man pluggar speciellt mycket för nationella, men ändå. Jobbigt med prov x)

Eftersom det är fredag imorn har jag också tonår på kvällen i Grums :) Det ska bli awesome!
Jag skriver verkligen jättetråkigt nu, jag vet, men jag orkar inte lägga ner mer tid idag.
Hoppas ni förstår
ha det bra<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv