måndag 7 februari 2011

YOGHURT!!!...what?

Hejsan svejsan everybody! Min dag har faktiskt varit riktigt sjuk...men rolig! Det gick väldigt snabbt. Vilket är bra :) Det tråkigaste var att vi var i datasalen TRE lektioner i rad, det var lite överdrivet enligt mig. Vi jobba på teknik/bild uppgiften, fick ju lite gjort måste jag säga, men det var ju SÅ drygt -.-"
och efter att ha varit så länge i datasalen så blev jag kanske överdrivet glad och övertrött och högljud kanske. Men det var roligt det med, haha;) Måndag för guds skull! måste ju ha lite kul. Imorn är det ju den värsta dagen. MEN, vi missar en massa lektioner, bl.a dubbeltimme so (yy, för att vi har nationellt proooov i svenska! Awesome att missa en massa tråkiga lektioner ;D och provet går nog bra :) Tänker inte oroa mig onödigt mkt inför det! Inte värt det liksom. :)
Bussen hem var dock inte så kul "/, mådde piss och var så sjukt trött. men jag låg och lyssna på musik. det hjälpte väll ganska bra och det blev bättre efter ett tag, men jag hatar verkligen att åka buss och det blir nog hela 3 år till! :s
Kom hem iaf och åt, sen hade jag värsta talket med mamma o pappa om sommarn och en massa saker jag vill köpa/göra. Blev lagomt chockad när mamma sa att hon tyckte att jag borde uppgradera min mobil (jaaa, mamma! :o)...den är ju inte speciellt fin elr bra elr nåt sånt. Får se om det blir något inför hösten :) Det vore ju awesome! Vi prata om en massa resor och en massa pengar och sparande och sånt. Låter riktigt awesome bra :) Skriver såklart om något blir av! ;)

Nu ska jag plugga (lite) och sen ska jag se Top Model och äta yoghurt hahaha! randoooom! Precis som bilden, cam är roligt ibland ;)
Ha det awesome allihopa!!!! :D<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv