söndag 6 februari 2011

Söndaaag!

Idag, har varit en okej dag!
Helgen har gått så läskigt fort! :s
Igår kväll åkte jag alltså till Fannie, vi kolla på Melodifestivalen och Freaky Friday, den filmen är seriöst awesome! :D Jag sov över där och runt halv två åkte jag hem och gjorde mig iordning till pingis tävlingen nere i skolan. Det gick helt okej, efter en jämn final, stod 2-0 i set mot mig, men jag reducera te 2-2 och i sista förlora jag med 8-11....så jädra surt "/ Alltid jobbigt att vara så nära och sen bara looosar man :(
Fick iallafall en söt pokal och godis :)
Nu ska jag se på No Ordinary Family, sen fixa naglarna, kanske plugga lite om jag orkar, läsa sem sova. Jobbigt med skola imorn, men det får gå, nationella börjar nu till veckan också. Uppdatering på det blir det nog :)
Aja, nu börjar det så jag måste dra!
Hejdå :)<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv