tisdag 8 februari 2011

Glass i GLAS ;D

Tjolahoppsaaaaaan :D
Tiiiisdag idag :) Jag är JÄTTETRÖTT! Är alltid värsta trött på tisdagar. Drf är det bra med pingis nu snart. Kvart i sju till halv nio :)
Idag var det nationella. Det gick väll helt okej, hade dock en mvg fråga kvar när hon sa att vi hade 1 minut på oss, hade skippat den innan för jag var inte riktigt säker. Men då skrev jag bara ner vad jag trodde. Får väll se hur det går :) På torsdag är det andra delen i svenskan med uppsats skrivning ;)
Tisdagar är iallafall väldigt långa ooch tråkigaaaa. Så när jag kom hem satte jag mig här vid datorn och åt någon hemgjord glass vi hade i frysen. Mkt gott :)
Imorn tror jag inte att ja hinner skriva nåt tyvärr "/ Halv nio imorn har vi Dexter, då ska vi typ börja gymnasie valet elr what ever! Har ingen aning egentligen x) haha. Sen har vi lektioooner. Sen efter lunch är det bad på idrotten och sen engelska och sen Hälsa/Motion. Vi ska spela handboll och fotboll :) jättekul! Och sen, nästa dilemma, vi ska ha show träning, EFTER skolan. Från halv 4 till NIO! :O
Jag kommer vara SÅÅÅ trött alltså! :o
Så jag tror verkligen inte att jag kommer hinna, mkt i skolan denna vecka också!
Måste egentligen plugga kemi nu men jag vill verkligen till pingisen! Får se hur jag gör, men jag vill spela!!! Men skolan är viktigare! Aja, får se, inte så mkt tid att spela med precis...
Vi hörs när vi hörs!
tack för att du LÄSER :D
hejdå<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv