torsdag 3 februari 2011

swimming, swimming, in a swimmingpool, fast nä, isvak!!!

Hejsan svejsan, vilken dag :) Vaknade och gud vad jag började bli nervös inför vaken, men det gick ju bra och jag överlevde och kände mig riktigt awesome faktiskt, var ju faktiskt först och allt, SKRYYYYYTEEER! mohahaha ;D
Nej men det var faktiskt riktigt kul ;p Skulle vilja göra det igen faktiskt! Men då ska jag ha med mig skor att ha på innan jag hoppar i, jag fick stå typ på mina kompis fötter (som inte skulle hoppa i och också har tagit kortet) och krama henne och Nella stod bakom och vi stod i en stor kramande hög och jag skaka som en galning så när dom frågade vem som skulle börja tvekade jag inte en sekund utan skrek att jag skulle börja, ville bara in igen och sluta skaka så hemskt mkt "/ Sen så tvekade jag en stund när jag skulle hoppa i men sen så tog jag sats och hoppade i, ganska livrädd, men vattnet var inte ens kallt konstigt nog, just de få sekunderna jag var i, kom upp typ utan dubbarna xD Men sen kände jag kylan och fötterna försvann direkt. men det var inte så hemskt egentligen så jag gick upp och klädde på mig varma kläder och det var det. :)

Nu så ska jag göra klart teknik häftet :( Jag hatar teknik så drf har jag undvikit det sen jag kom hem, men nu måste jag göra det. MÅSTE!
Skippa pingisen också, tekniken fick gå före...kul! "/

Imorn är det freeeedaaaaag, ska faktiskt inte göra något speciellt, men kul ska de bli på lördag och söndag. Lördag ska jag sova över hos fannie och se på melodifestivalen och söndag bli det då Värmskogmästerskapet (pingis tävling för alla i v-skog oavsett om man spelar elr inte), jag är regerande mästare på tjejsidan och om jag vinner iår (tredje gången) så får jag en stor pokal som jag annars bara har fått ha under året elr vad man ska säga, om jag vinner får jag ha den för alltid. Men jag tror inte det kommer gå så bra. men det spelar ingen roll, det är roligt att spela what so ever :)
Hoppas ni har haft en bra torsdag :)<3
jag påväg ner i vattnet då ;)



random fin bild jag tog med bex mobil efter vi kom tbx haha, vilket najs flin ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv