tisdag 24 januari 2012

27 Januari...no thanks

Idag fick jag reda på något, nämligen att SD (Sverigedemokraterna) kommer och ska prata på min skola på...fredag. Jag blir så arg, visst, flera partier har varit på våran skola och pratat och dom ska väl också få sin "chans". Men nu handlar det inte om det, nu handlar det om vad JAG tycker om detta. Inget annat, så rage:a inte om en massa saker jag ändå inte kommer förstå. Har ni ngt emot det jag skriver så be till gud om det elr skaffa er en egen blogg.
Jag vill inte till skolan då, jag tycker inte om folk som inte accar alla slags människor. Det är bara...fel! Hur kan det bli så i någons liv? Hur kan man inte acca alla? Vart gick det fel? Vad hände? Berätta gärna för jag förstår inte...
Jag vill iaf inte dit, funderar på att skolka, bara för att "protestera" på mitt egna lilla sätt.
Ni får tycka att jag inte accar alla genom att inte acca SD:are, men snälla ngn. Vissa...går över gränsen.
Kommer ni ihåg hur andra världskriget började? JO...det var ett litet nazist parti som tog sig in i riksdagen och sen växte och växte med åren och tillslut tog det över tyskland och startade ett f-ing världskrig!!! Vill folk att detta ska upprepa sig elr? Är det det som folk är ute efter?
Inte? I min hjärna (emilia ekströms hjärna - ingen annans) - är det samma sak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv