torsdag 12 januari 2012

My likes/dislikes


Saker jag ogillar just nu:

1. Min tandställning! Den är i vägen heeela tiden, mat fastnar i den, jag måste ha obehagliga gummiband i den under natten och medans mina kompisar en och en får ta bort sina sitter jag fortfarande här och hatar mina tänder...
2. Att jag inte har en enäggs tvilling, det skulle vara riktigt coolt! Tänk ljudvolymen som skulle uppstå liksom :D
3. Alla håltimmar som vi kommer ha i vårat schema och att vi måste välja våra ämnen snart!
4. Skor, vad i helvete ska man ha för några skor på sig? Vädret är ju helt skumt, ena dagen är det sol och nästa är det iskallt och snöstorm. Åh...i-lands problem!

Saker jag gillar just nu:

1. Att vi får "hälsa på" olika lektioner som IB2 och 3 har under våra egna lektioner för att få känna av hur det är att ha dom ämnena. Smarta IB1or väljer ju då att slippa vara med på de sopiga lektionerna. Slipper de två kommande tyska lektionerna...inte alls försökt pricka dom, nej nej! Elr?
2. Att jag fick känna mig som en kung imorse när jag fick en helt egen buss att åka i till skolan från stan!
3. Att äta hallon till frukost, så SJUKT gott, men dock inte alls mättande, men så värt det! Frukost suger!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv