måndag 16 januari 2012

Dag 3 - Mina mål/drömmar/önskningar


Dag 3 - Mina mål/drömmar/önskningar
är det okej att fuska? jag har ingen hjälte, så jag skippa "riktiga" dag 3!
döda mig inte...

IALLAFALL...dag 3 nu då, mål, drömmar, önskningar
Jag vill leva ett lyckligt liv, jag vill kunna dö nöjd med mitt liv och jag önskar att jag på något sätt skulle kunna dö innan alla jag känner. För vissa tror jag inte att jag kommer kunna leva utan. 
Jag önskar att alla skulle få respekt, att alla idioter skulle kunna skaffa sig en hjärna, att alla skulle ha det lätt i skolan och att alla skulle ha en bra familj. 
Jag önskar att jag var 18. Jag önskar att jag var längre och smalare. Jag önskar att jag hade överflödigt med pengar. Jag skulle vilja flytta till New York tillsammans med allt och alla jag känner. Jag skulle vilja ha fått A på matten. Jag önskar att det inte fanns några sjukdomar och att ingen skulle behöva dö painfully. Jag önskar att man kunde radera WW1 och 2 ur historian och rädda en massa oskyldiga människor. Jag önskar att det var omöjligt att kunna mörda folk. Jag önskar att det var fred på jorden.


Räcker det nu? Nej? Aha


Nej men seriöst mina mål just nu:
* Klara av gymnasiet, bryr mig inte om vilken linje det är (ifall jag byter asså)
* Flytta till New York och gå på college där ELLER plugga till pilot!
* Lära mig att hålla käften..speciellt när jag verkligen borde!



Jag är alltid så seriös och vacker...deal with it <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv