fredag 6 januari 2012

Bucket list writing :D

Är tacksam att så många checka in blogginlägget igår. Det var som sagt, fett viktigt. Det borde vara en självklarhet för alla med blogg att göra det. Man bidrar med mat till ett fattigt barn som kanske skulle dö annars. Har bestämt mig att någon gång ska jag åka ner till Afrika och verkligen se fattigdomen och hungern. Jag tror att det är viktigt att faktiskt SE det, visst, man hör mycket om det och man läser om det ofta. Men jag vill ner och bevittna det.
Funderar på att göra en Bucket List. Nu kanske ni inte har sett den filmen (The Bucket List). Men ni kan ha sett "A Walk To Remember". Där gör någon också så. Man skriver en lista, på allt man vill göra här i livet. Och sen gör man det helt enkelt.
Jag har vissa saker som jag MÅSTE göra innan jag dör. Så är det bara. Så många saker som möjligt, tills jag dör. Sounds fair to me. Tror jag ska göra det någon dag! Min lista kommer bli grym! Sen ska jag lägga ut den här, det kan vara kul att visa upp den. Så att ni får se vad galna saker jag planerar att göra under mitt liv. Kanske ni gör dsm? Kanske ni hittar ngt som ni också vill göra, då kan vi ju göra det tsm! :)
Tänk på det...vad vill du VERKLIGEN göra under din tid här på jorden?
Du kanske inte hinner göra det, men OM...
Ska börja på min nu, blev så peppad av mig själv haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv