måndag 30 januari 2012

On monday mooorning!

Man måste bara älska det faktumet att Karlstad kommun gav oss datorer. Bästa. Valet. Ever! Har nyss haft en biologi lektion och nu har vi svenska. Vi fick sitta och jobba vart vi ville, så jag sitter på golvet mot en vägg längst bak i klassrummet. Bästa stället ever! Ska egentligen förbereda mitt tal men jag tyckte det lät så tråkigt :( Sen är det lunch och håltimme = lunch och simma 1 km för min del. Känner mig onödigt glad och pigg idag så det är bäst för mina vänner att jag blir av med lite energi tror jag! Sen är det bara matte efteråt och sen blir det att ta tåget hem via Arvika. Drygaste vägen EVER! Men, men. Det får gå just idag!
Jag har nu skrivit ordet "ever" 3 ggr...nu blev det 4.
Adios alla stalkers <3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv