torsdag 19 januari 2012

Oops...Dag 4 - En dålig vana jag önskar jag inte hade

Dag 4 - En dålig vana jag önskar jag inte hade
fick en kommentar om att jag hade glömt dag 4, visste att jag skulle faila ngn gång med detta eftersom jag skippa en utav "dagarna" för att jag inte hade ngn hjälte...men nu har jag fixat det. Så här kmr dag 4 :) Tack Mimmi! Bra att du håller koll på mig ;)

Jag har alltid bitit på naglarna och alltid tyckt att det sög! Men sen fick jag min tandställning...nu KAN jag inte bita på naglarna, det går inte, helt seriöst, hur awesome är inte det liksom? Så nu har jag långa (ganska iaf)naglar :D
Men...jag gör isönder min jävla tandställning istället! Håller på med den konstant (med tungan) och det har hänt flera ggr att jag har gjort isönder den (och fått laga den själv hahaha). Det suger! -.-'
Ännu en dålig vana är att jag säger saker som jag inte har tänkt att säga. Det blir fel ganska ofta och det suger. Måste lära mig att hålla käften ibland!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv