lördag 14 januari 2012

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig

Lika bra att börja idag right? ;)
Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig


1. Jag gör nästan aldrig läxorna vi får.
2. Jag hade aldrig färgat mitt hår förens jag färgade det lila!
3. Jag älskar alla saker som är färgglada, men min absoluta favorit färg är lila!
3. Jag tycker att husdjur är helt okey men jag är inte obsessed med djur! En get vore kul att ha! Seriöst!
4. Jag tycker inte om affärerna som finns i Sverige. Tycker mer om att handla utomlands! Min favorit affär är Claires!
5. Jag tycker inte om fisk, den enda goda är lax!
6. Jag tycker inte om bortskämda människor!
7. Jag tycker oftast att utländska människor är trevligare att vara/prata med! Mer sociala än de flesta svenskar! 
8. Jag har aldrig varit full/druckit mycket! Är dock nyfiken...
9. Jag tror seriöst inte att jag kommer bli pilot men jag drömmer om att bli det! Känns som om jag kommer blir något annat....något ännu coolare!
10. I min förra klass var jag en utav de kortaste, i min nya klass är jag as lång (kanske överdriver lite där). Jag är förvirrad. Är 166 långt elr inte. Så lång är jag iaf (elr, var jag i nian)!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv