fredag 20 januari 2012

Friday friday!

Tillbringar min fredag kväll i Värmskog eftersom tonår inte har börjat, det börjar om två veckor! Måste säga att det är lite drygt att vara hemma en fredag medans alla andra drar ut på en massa awesome fester och har det allmänt kul runt omkring en! 
Men själv sitter jag här och lyssnar på awesome musik!!! (här finns också awesome musik!)och så har jag även klickat runt och kollat på alla saker som Claire´s har just nu, brukar göra det då och då, bara för att det är så grymt! Tänkte visa några saker här under! Hoppas att ni har en bra fredag :)

Färg is tha shit, färgglada (och coola) smycken finns det inte mycket av i Sverige enligt mig, drf tillbringar jag alltid några timmar i Claire´s affärer när jag är utomlands....visst är klock-ringen cool? Ska lugnt köpa den om den finns kvar till sommaren :) Glöm inte bort att ni kan klicka på bilden för att få den större!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv