torsdag 26 januari 2012

Fridaaaay och gleek info!



Taggad för sista skoldagen imorgon innan HELG! Jag ska vara hemma under helgen och NJUTA av ledigheten genom att plugga, måla, ta kort och lyssna på awesome musik. Jag ska ha det allmänt najs asså!
Imorgon så slutar vi ganska så tidigt så jag och Fanny ska dra och simma efter skolan också! Måste ändå alltid vänta tills klockan 5 för att få skjuts hem. Måttligt drygt jaaaooo, så jag försöker hitta på random saker för att få tiden att gå! :)  Nu har jag iaf skaffat kort till badhuset så nu ska det bli flera km i bassängen under vårterminen hoppas jag! :D
Dags att göra tyska läxan (för första gången *stolt*) och sen sova, ha en trevlig fredag :D

Förresten, Glee info:
Jag har under veckan sett 3D movie två ggr under veckan och undrar om ni märkt ngt som jag nyss gjorde, Nämligen att Damien McGinty är med i den? Dom filmar han i publiken typ....2 sekunder haha :D
Åh vilken nörd jag är :s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggarkiv